Nicolas Koch-Simms
|
#1 Posted: Fri Dec 08, 2006 20:12 Post subject: ingen fed, kursiv eller understreget. |
|
|
| Hvorfor kan jeg ikke skrive med fed kursiv eller understreget tekst?
Hver gang jeg forsøger mig bliver jeg spist af med et ondsvagt stykke kode midt i teksten...
Er jeg den enesten som sidder med det problem? | |
|
|
|
|
Rikke Munchkin Sørensen
|
#2 Posted: Fri Dec 08, 2006 23:51 |
|
|
| Nah... det går lidt op og ned. Men det plejer at fungere for mig, hvis jeg selv skriver koden: Start fx med [b] (for fed) og afslut med [(/)b] (men uden parentesen) | |
|
|
|
|
Nicolas Koch-Simms
|
#3 Posted: Sat Dec 09, 2006 5:29 |
|
|
| Nu er det efterhånden en del år siden at jeg har leget med koder, og jeg har efterhånden glemt det meste. Derfor ville det jo være rart hvis knapperne - som i forvejen er der til det samme, rent faktisk fungerede.
| |
|
|
|
|
Rikke Munchkin Sørensen
|
#4 Posted: Sat Dec 09, 2006 10:24 |
|
|
| Det har du selvfølgelig ret i, og det er desværre ikke den eneste vanskelighed, jeg er stødt på i forbindelse med dette forum. Men mere end nødløsninger er je gikke kvalificeret til at komme med, så du må hellere hive fat i Kristian. Han kommer ikke altid forbi herinde så tit, så send ham en sms om, at hans aassistance er ønsket (nummeret står i en af de andre "fejl"-tråde). | |
|
|
|
|
Kristian Nielsen
|
#5 Posted: Sat Dec 16, 2006 0:47 |
|
|
| Jeg kan prøve at opdatere editoren. Det er tilsyneladene et problem der primært er begrænset til Firefox delen af editoren, integrationen eller konverteringen i forummet. Indtil videre fungere der i explorer, ifølge statistikken er det ca 90% af hits jeg beklager overfor dem der bruger firefox ell. Jeg er selv til begge begge dele, og må se at kikke på det igen. | |
|
|
|
|
|