Mads Kjøller-Henningsen

|
#1 Posted: Tue Oct 30, 2007 22:33 Post subject: [MØDE] vdr. Skjaldesang 2 |
|
|
| Tid: Søndag d. 11. november, kl. 13:00
Sted: Knarreborgvej 9, 3.tv. 2770 Kastrup
Primært Formål: 1. At fremlægge visionen og planen for projektet "Skjaldesang 2" (med fokus på CD-produktion) samt drøftelse af førnævnte. 2. At fordele arbejdsopgaver imellem de frivillige.
Alle er velkomne, så længe man annoncerer sin tilstedeværelse hér på forummet i denne tråd!
Foreløbigt tilmeldte: -Tore Plougheld (Initiativtager/Primus motor) -Lotte Brinch Sørensen -Liselle Awwal (Vært) -Rikke Munchkin (Referant) -Mads Kjøller-Henningsen -Nicolas Koch-Simms -Christian Colberg -Kristian Nielsen -Ole Peinow -Ann Sofie Smed
Såfremt vi får brug for en ordstyrer, har vi brug for en frivillig!
Lad os så få gjort noget ved sagen!
/Mads
| |
|
 |
|
|
Lotte Brinch Plougheld
|
#2 Posted: Wed Oct 31, 2007 2:00 |
|
|
| Enig Enig rart at se at der bliver holdt liv i det denne gang, og tak til Liselle som lægger lejlighed til.
Super godt Mads. Hvis der er flere praktiske ting omkring projektet der skal på plads er det bare at sige til, så skal jeg nok tage mig af dem, kan også godt være papirnusser (en del af mit nuværende job)
Glæder mig til at møde jer alle sammen. | |
|
 |
|
|
Lise Rasmussen

|
#3 Posted: Wed Oct 31, 2007 2:21 |
|
|
| Jeg har as usual det forbehold at jeg kan blive syg/stresset/få det så dårligt at jeg ikke kan tage nogen steder. Men ellers kommer jæ. Jeg kan godt lide at det kun er Nico der foreløbig er skrevet på som musiker  | |
|
 |
|
|
Liselle Angelique Evers Krog Awwal

|
#4 Posted: Wed Oct 31, 2007 15:30 Post subject: Vejledning |
|
|
| Juhuu, nu skal der være møde! Har lige sendt min adresse til Mads, men I andre skal da også lige have den. Den er som følger:
Knarreborgvej 9A, 3.tv. 2770 Kastrup
Den hurtigste måde at komme hertil på er Kystbanen eller regionaltog der kører til Lufthavnen. Det tager omkring 13 minutter fra Hovedbanegården, og togene kører hver tiende minut eller så. Man står så af på Tårnby St. som jeg bor tæt på. Man kan også tage bus 30, som kører næsten til døren, eller bus 350S. Man kan for så vidt også hoppe på Metroen, men så skal man lige gå et stykke længere. Mit navn står på døren ude og inde, og der er elevator.
"Jamen hvad gør jeg når jeg er blevet væk, Liselle?" Mit mobilnummer er 31701003, så ring og der vil blive givet direktioner eller udsendt en redningsekspedition.
Hvis nogen har lyst til at blive til aftensmad, eller ønsker at overnatte, så råb lige op. | |
|
 |
|
|
Christian Colberg

Diktator-skjald/ Folkevalgt samba-tyran
|
#5 Posted: Wed Oct 31, 2007 19:50 |
|
|
|
|
 |
|
|
Nicolas Koch-Simms

|
#6 Posted: Wed Oct 31, 2007 21:09 |
|
|
| @Lise Jeg Kan bedre lide det faktum at vi alle er skrevet på som frivillige - på nær Tore og Lotte ... which makes them..? | |
|
 |
|
|
Lotte Brinch Plougheld
|
#7 Posted: Wed Oct 31, 2007 21:18 |
|
|
| vi er ikke fine nok til at bære titlen frivillg...ha ha ha....
Ej spøg til side, selvfølgelig er vi frivillige...jeg er også på som frivillig musiker og sanger 
| |
|
 |
|
|
Kristian Nielsen

|
#8 Posted: Wed Oct 31, 2007 21:46 |
|
|
| Jeg melder mig ligeledes under fanen. | |
|
 |
|
|
Mads Kjøller-Henningsen

|
#9 Posted: Wed Oct 31, 2007 22:30 |
|
|
| Du har fat i noget Nico... Det dropper vi...
@ Kristian og Christian!: Skidegodt! | |
|
 |
|
|
Signe Winther

|
#10 Posted: Fri Nov 02, 2007 1:19 |
|
|
| Nu har mads spurgt efter om jeg kunne komme og nu har jeg også set indlægget... 
Hvis jeg må nøjes med et måske og det er ok at jeg evt er træt efter at have arrangeret, deltaget i og ryddet op efter et polterabend og helt sikkert ikke kan komme til tiden, så kommer jeg -måske...  | |
|
 |
|
|
Lotte Brinch Plougheld
|
#11 Posted: Sat Nov 03, 2007 21:39 |
|
|
| YAY...Min sweetheart er kommet hjem til Danmark i et stykke Det er bekræftet at han kommer også d.11.11-2007 kl.13.00
Vi regner faktisk begge med at ankomme til øen Lørdag. Tore glæder sig til at se jer alle igen, og jeg glæder meget til at møde jer alle. Ses.
Lotte og Tore | |
|
 |
|
|
Ole Peinow

|
#12 Posted: Tue Nov 06, 2007 18:46 Post subject: Jeg er oss med! |
|
|
| Selvom jeg allerede har talt med Tore pr. telefon, så hermed - for god ordens skyld - min tilmelding. Glæder mig til at se alle igen, nogle for første gang.
De bedste hilsner | |
|
 |
|
|
Nicolas Koch-Simms

|
#13 Posted: Tue Nov 06, 2007 21:50 |
|
|
| Ole? Det var sku lidt af en overraskelse!! ...og så igen - hvorfor ikke?! Glæder mig efterhånden. | |
|
 |
|
|
Rikke Munchkin Sørensen

|
#14 Posted: Tue Nov 06, 2007 22:32 |
|
|
| Det var da dejligt 
Længe siden, Ole. Meget længe... | |
|
 |
|
|
Lise Rasmussen

|
#15 Posted: Fri Nov 09, 2007 3:01 |
|
|
| Meh. Jeg har fået forkølelsen fra Helvede, og selv om den er ved at skride nu er jeg absolut ikke munter, tændt og opsat på at holde lange beslutningstagende møder og lære nye mennesker at kende. Faktisk camper jeg helst i min seng hvor jeg ikke smitter nogen og ligger i ske med min næsespray. Derfor kommer I altså til at undvære mig på søndag -.- Det betyder ikke at jeg ikke stadig vil være med til... øeh... hvad jeg nu kan bruges til i projektet. Jeg er i øvrigt gået i gang med at lære at spille mandolin 
| |
|
 |
|
|
|