|
|
Log in to check your private messages
Christian Colberg

Diktator-skjald/ Folkevalgt samba-tyran
|
#1 Posted: Fri Apr 14, 2006 21:02 Post subject: Hvad kan vi tilbyde |
|
|
| Der er efterhånden en del folk her i Skjaldesang, med forskellige evner og viden; og efter hvad jeg kan forstå, så er dette stedet hvor vi kan tilbyde at stille den viden og de evner til rådighed for jer andre.
Er du en af dem, der går og har fundet på en sang, så kan jeg hjælpe med:
Indspilning: Du kan selv spille og synge, eller jeg kan hjælpe med at finde folk, der spiller de ønskede instrumenter og synger
Noder og becifring: Jeg sørger for at lave node- og akkordarrangement til din sang)
Redigering af indspilning: Har du selv indspillet en sang, så kan jeg digitalisere den, lægge flere instrumenter på, rense lyden mm.
Dette er et 100% gratis tilbud og det eneste krav jeg stiller er blot, at din(e) sang/sange kommer til at ligge på Skjaldesang.dk
Lyder det som noget du kan bruge, så kontakt mig pr. mail, og så finder vi ud af det.
Mvh Christian Colberg aka Master-COTH, Admin på Skjaldesang
| |
|
 |
|
|
Rikke Munchkin Sørensen

|
#2 Posted: Tue May 02, 2006 13:06 |
|
|
| Ja, lad os bare få lidt overblik herinde:
Jeg kan også til en vis grad hjælpe med en smule indspilning å sårn, men da jeg ikke bor så langt fra Christian og han har langt flere XP i den slags, så vil jeg gladeligt overlade det til ham 
Min force er helt klart:
Forfatning af sangtekster Hvis du står og mangler en god, middelalderlig sang til en bestemt lejlighed, så kom med et oplæg og evt. en melodi, du gerne vil bruge. Så ser vi, om ikke inspirationen rammer mig.
Derudover dukker jeg naturligvis også gerne op og smågøgler og skråler på livet løs, hvis der er et passende arrangement på et tidspunkt, hvor jeg kan 
Mvh. Rikke Munchkin Sørensen (E-mail-adressen står i profilen) | |
|
 |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum
|
|
|
|