Morten Musicus

|
#31 Posted: Wed Feb 18, 2009 20:21 |
|
|
| Sidste nyt: På hjemmesiden www.andebolle.dk er der lagt ny invitation plus lidt video ind, se det under sommerkurser. De vil se på det med problemerne med tilmelding, jeg skulle sige fra Christian Tast at der ved spørgsmål eller problemer kan henvendes til skolen / Christian. Skriv til auh@andebolle.dk, eller ring på 63473760. Kh Morten | |
|
 |
|
|
Mads Kjøller-Henningsen

|
#32 Posted: Mon Mar 09, 2009 23:59 |
|
|
|
|
 |
|
|
Rikke Munchkin Sørensen

|
#33 Posted: Tue Mar 10, 2009 1:07 |
|
|
| Rigtig godt link, Mads. Det besvarer mange spørgsmål, som jeg har gået og tænkt på at stille om, hvordan der egentlig er dernede.
Hvad angår deltagelse, så står jeg stadig ret usikkert, da min lille kat har været rigtig, rigtig dyr i dyr(!)lægeregninger... så jeg ved stadig ikke helt, om je gkan nå at få tilstrækkeligt med økonomisk overskud. Hvordan står det til med tilmeldingerne?
Og bortset fra det... burde der ikke stå "2009" i overskriften i stedet for "2008"? | |
|
 |
|
|
Mads Kjøller-Henningsen

|
#34 Posted: Tue Mar 10, 2009 1:28 |
|
|
| ...Og den video, er præcis sådan jeg husker festivallen! 2008 hermed rettet til 2009! | |
|
 |
|
|
Morten Musicus

|
#35 Posted: Wed Mar 11, 2009 22:54 |
|
|
| Tilmeldingerne går gelinde, men der er plads til masser af flere ;o) | |
|
 |
|
|
Nicolas Koch-Simms

|
#36 Posted: Wed Mar 11, 2009 23:58 |
|
|
| Jeg har stadigvæk ikke fået nogen tilbagemelding på min tilmælding... | |
|
 |
|
|
Morten Musicus

|
#37 Posted: Thu Mar 12, 2009 8:54 |
|
|
| @ Nico: Det siger jeg videre til Christian | |
|
 |
|
|
Mads Kjøller-Henningsen

|
#38 Posted: Thu Mar 12, 2009 21:06 |
|
|
| Og for dem der er ligeså folklorist-nørderede som mig, fandt jeg forleden dag en helt fantastisk fransk hjemmeside - der tilmed har en nogenlunde velformuleret engelsk halvdel (!!!).
Den giver en rigtig fed introduktion til Berry (= den midtfranske region hvori festivallen afholdes) og dens folketraditioner, især med henblik på egnens karakteristiske instrument-, musik- og dansekultur. Det er helt åbenlyst Berry-egnens forkærlighed og trofaste vedholdenhed ifht. sækkepiben og drejeliren, der har dannet bagrund for -og den dag i dag er rygraden i- St. Chartier-festivallerne! - og det er jo vær at vide hvis man skal med derned 
Hjemmesiden er lavet af/for "Les Gâs du Berry" - en folklore-sammenslutning der arbejder for at holde de midtfranske traditioner i live - og siden er selvsagt præget af voldsom national- (eller måske rettere regions-) romantik hist og her... ... men hvad pokker, de er jo franskmænd , og der er stadig en masse fed nørde-viden at hente!
Linket: http://pagesperso-orange.fr/les.gas.du.berry/
...kig også forbi deres Youtube-channel! Den er spækket med regional-melodier og andet guf!: http://www.youtube.com/user/gdbvideo
Det kan måske gå hen og blive nyttigt kurus-materiale...?
God fornøjelse!
/Mads | |
|
 |
|
|
Rikke Munchkin Sørensen

|
#39 Posted: Tue Apr 21, 2009 23:31 |
|
|
| Så er jeg tilmeldt!
Ingen problemer med mailen: Fik tilbagemelding indenfor det samme døgn. Det bliver spændende...! | |
|
 |
|
|
Nicolas Koch-Simms

|
#40 Posted: Wed Apr 22, 2009 17:13 |
|
|
| Fedt Rikke.
Der er nu information at finde omkring køb af billetter til festivallen. Se festivallens hjemmeside.
Jeg skal hilse fra Administrationen og sige, at der stadig er pladser tilbage. Faktisk er det lidt problematisk at få fyldt op, så folkens: Tag jer sammen og gå ud og gør en fed invistering i en oplevelse i sent vil glemme. og spred gerne rygtet hvis i kender nogen som kunne have interesse for det. | |
|
 |
|
|
Nicolas Koch-Simms

|
#41 Posted: Mon May 25, 2009 16:55 |
|
|
| Så er der tilbud!!!
For at få fyldt bussen op på turen er det blevet besluttet, at der sælges 10 pladser til ren transport.
Prisen er 1400kr
| |
|
 |
|
|
Morten Musicus

|
#42 Posted: Mon May 25, 2009 21:34 |
|
|
| Hej Nico, you took the word the right out of my mouth... ;o) | |