Morten Koborg

|
#16 Posted: Mon Mar 23, 2009 18:16 |
|
|
| Og hvis der kan bruges en pirat-bondeknold, så siger i bare til 
/Morten | |
|
 |
|
|
Rikke Munchkin Sørensen

|
#17 Posted: Tue Mar 24, 2009 22:47 |
|
|
| Det er dejligt, at en masse gerne vil være med til indspilningerne, men jeg kunne nu nok også godt tænke mig, at vi var mere end to (Liselle og undertegnede) i projektgruppen. Er der nogen der har lyst/tid, hvis vi evt. lægger mødet på et andet tidspunkt? | |
|
 |
|
|
Nicolas Koch-Simms

|
#18 Posted: Tue Mar 24, 2009 23:38 |
|
|
| Jeg spiller gerne med, men jeg har hverken tid eller lyst til at fordybe yderligere i projektet... Kort sagt. Jeg vil kun være med til alt det sjove. | |
|
 |
|
|
Christian Colberg

Diktator-skjald/ Folkevalgt samba-tyran
|
#19 Posted: Wed Mar 25, 2009 0:26 |
|
|
| hvorfor ikke bare lade det være jer to? vi er jo ikke ude og snakke om noget stort projekt her. Studio er klaret. Vi behøver ikke at skulle lave prof. brændte CDer Vi laver det rent Indi style =)
mvh Christian ps. jeg skal nok hjælpe med teknik, arrangement mm. | |
|
 |
|
|
Rikke Munchkin Sørensen

|
#20 Posted: Wed Mar 25, 2009 20:23 |
|
|
| Grunden til, at jeg gerne ville være mere end to er, at det stadig er meget uklart, hvad projektet overhovedet skal gå ud på: Er det en decideret cd eller bare lidt flere indspilninger til hjemmesiden eller noget helt tredje?
En tredje holdning ville derfor være rar, synes jeg... men det kan selvfølgelig muligvis ordnes på anden vis. | |
|
 |
|
|
Lise Rasmussen

|
#21 Posted: Wed Mar 25, 2009 22:58 |
|
|
| Jeg vil gerne lave noget i projektgruppen, men jeg er jo desværre sjældent i Københavnen  | |
|
 |
|
|
Rikke Munchkin Sørensen

|
#22 Posted: Thu Mar 26, 2009 13:03 |
|
|
| ...og det var jo så derfor, jeg spurgte ud i (fo)rummet, om der var alternative forslag til mødedato...  | |
|
 |
|
|
Johan Vedel

|
#23 Posted: Thu Mar 26, 2009 15:19 |
|
|
| Hvis I har brug for noget fra min side, står jeg gerne til rådighed, hvis jeg har tid. Jeg har bl.a. en daf, som sagtens kan give larmende, højlydt middelalderlyd.
/Johan | |
|
 |
|
|
Rikke Munchkin Sørensen

|
#24 Posted: Thu Mar 26, 2009 21:15 |
|
|
| Kunne du ikke lige lave en liste over, hvad du kan, Johan?
Eftersom det er bongede skvaldersange, er det langt fra sikkert, at middelalderlyd behøver have noget med sagen at gøre, så bare skriv det hele  | |
|
 |
|
|
Johan Vedel

|
#25 Posted: Thu Mar 26, 2009 22:43 |
|
|
| Jo Rikke, det skal jeg nok.
Johan | |
|