Mads Kjøller-Henningsen
|
#31 Posted: Mon Oct 29, 2007 21:46 |
|
|
|
|
|
|
|
Troels Dueholm Nørgaard
|
#32 Posted: Tue Oct 30, 2007 11:29 |
|
|
|
|
|
|
|
Nicolas Koch-Simms
|
#33 Posted: Tue Oct 30, 2007 17:04 |
|
|
| @Mads Nej Hvor dejligt. Det er jo Nina Clausen og Co. Jeg var ikke klar over at de havde etableret sig som noget fast. Det står mere om dem på deres hjemmeside: www.leikarar.dk
@Troels Flot må man sige. | |
|
|
|
|
Beate Horsleben
|
#34 Posted: Tue Nov 27, 2007 19:44 |
|
|
|
|
|
|
|
Rikke Munchkin Sørensen
|
#35 Posted: Tue Nov 27, 2007 21:04 |
|
|
| Hvis det er ok at komme med en anelse reklame (kan naturligvis slettes efter 2. december), så var jeg lige inde forbi Hildegard-siden, og de synger i Sct. Albans Kirke (København) den 2. december i forbindelse med Adventsgudstjenesten, hvis nogen har lyst til at høre dem.
Komplet kalender findes her: http://www.hildegardensemble.dk/default.asp?page=/cms/Main.asp?ID=25574 | |
|
|
|
|
Mads Kjøller-Henningsen
|
#36 Posted: Wed Nov 28, 2007 0:58 |
|
|
| Esk er fede. Ved ikke hvorfor jeg ikke har kommet i tanker om dem før... | |
|
|
|
|
Nicolas Koch-Simms
|
#37 Posted: Thu Nov 29, 2007 16:14 |
|
|
| @Beate Flot arbejde. Jeg har smidt dem alle på listen med undtagelse af middelalderbølgen.
Esk og ALBA er praktisk talt de samme folk, men 2 navne gør listen længere end ét... Jeg havde slet ikke tænkt på Poul Høxbro.
Hvad Middelalderbølgen angår, så er de (vist) ikke aktive. De har udgivet en CD i 1999.
Vitro har vel en slags lejlighedsvis eksistens. De har haft i hvert fald én koncert i det navn som jeg kender til, og hvis du spørger dem så gør de det sikkert gerne igen. Desuden har Morten (Kristian?) ulejlighed sig med at lave en separat side til dem, så den må være god nok
Alt denne her blanden rundt af musikkere i forskellige grupperinger får mig til at tænke på, om jeg også skal skrive Cantus Maximus på, som er det havn C.F. når jeg bl.a. spiller sammen med dem...?
| |
|
|
|
|
Tine Surel Lange
|
#38 Posted: Thu Nov 29, 2007 21:00 |
|
|
| -og så blev det bekendtgjort. Cantus Maximus: Cantus Firimus med Nicolas De skal da på listen... det er godt nok en gruppe under CF, men CM får sin egen side inde på CFsiden... ja, på med den | |
|
|
|
|
Nicolas Koch-Simms
|
#39 Posted: Sat Jun 21, 2008 9:29 |
|
|
| Så har jeg tilføjet Lir og Leg og Krapyl, samt fjernet Cantus Maximus, da jeg selv ikke længere fungere som bonus - men nu fast 5. medlem. | |
|
|
|
|
stine duch andreasen
|
#40 Posted: Tue Jan 05, 2010 0:54 Post subject: Odense Skjaldelaug |
|
|
| Ja nu faldt jeg også over tråden hehe...
Det er rigtigt, vores hjemmeside er ikke så opdateret. Det mest opdaterede materiale om os kan nok findes på Youtube og på Flicr billeder....
Foreningen rummer lige nu nogen og 30 medlemmer dog er kun halvdelen aktive. Vi holder løbende workshops men har også en lille åben "sigøjner trup" der bla. har været med til Tempus vivos DSB sommeren 09 med en 10-12 medlemmer i gruppen.
Så det er umiddelbart det vi laver: Workshops hvor vi øver, lære nyt fra hinanden og får gode ideer, og så tager vi rundt til større scenarier og optræder med en kombination af sang, musik, teater, dans, ildgøgl.
Men har jo så nu fundet ud af at der åbenbart står oseaner om os overalt på nettet hvis man bare googler os....
Så info skal I da ikke mangle.... | |
|
|
|
|
|