Rikke Munchkin Sørensen
|
#1 Posted: Sun Apr 30, 2006 17:45 Post subject: Problem med kopier/indsæt |
|
|
| Jeg prøvede at lave en CTRL+C --> CTRL+V for at snuppe noget tekst fra et andet sted på Skjaldesang herind (og for den sags skyld også for at flytte noget tekst rundt internt i mit indlæg), men den insisterede på, at "It was not possible to open the dialog window. Make sure all popup blockers are disabled."
???
| |
|
|
|
|
Rikke Munchkin Sørensen
|
#2 Posted: Sat May 20, 2006 18:31 |
|
|
| Aha... har nu fundet ud af, at man skal højreklikke, vælge 'indsæt' og *derefter* bruge CTRL+v i den boks, der dukker op :-/
En anden ting nu er så, at funktionerne med skrifttyper (fx fed skrift) ikke virker. Det ser fint nok ud mens man sidder skriver indlægget, men i det andre ser står den rå kode. | |
|
|
|
|
Frederik 'Freso' S. Olesen
|
#3 Posted: Sat May 20, 2006 19:39 |
|
|
| Ja... det JavaScript-skript der er omkring beskedfeltet er ikke helt heldigt. Jeg finder det meget irriterende at jeg skal trykke Ctrl-V to gange plus et museklik før jeg kan indsætte noget tekst... :/ | |
|
|
|
|
Kristian Nielsen
|
#4 Posted: Sat Aug 05, 2006 4:40 |
|
|
| Indsætning af tekst i editoren virker tilsyneladene helt forskelligt i IE og FF. Der kommer ikke nogen beskedboks ved indsættelse af tekst i Internet Explorer, hvorimod det gør der i i FireFox. Ligeledes virker skriftformateringen i IE men ikke i FF. Jeg må tilstå at jeg ikke testede alle funktionerne i FF så jeg må på billejagt i koden igen, så ildræven kan logre med halen igen. Undskyld min dårlige humor, jeg snupper lige et par timer på langs. | |
|
|
|
|
Frederik 'Freso' S. Olesen
|
#5 Posted: Sat Aug 12, 2006 15:03 |
|
|
| Lettere off-topic, men firefox == rød panda... | |
|
|