Rikke Munchkin Sørensen
|
#1 Posted: Tue Jun 05, 2007 0:27 Post subject: Skvaldersang |
|
|
| Ja, teknisk set er det ikke en fejl på Skjaldesang, jeg skriver om, men på Skvaldersang... men mon ikke det går?
Sagen er, at jeg simpelt hen ikke har kunnet komme ind på siden det sidste par dage (og ikke bare fordi min egen forbindelse har svigtet, hvad den desværre jævnligt gør). Kan andre komme derind, og hvad er der galt...? | |
|
|
|
|
Nicolas Koch-Simms
|
#2 Posted: Tue Jun 05, 2007 1:19 |
|
|
| Jeg har det samme problem... | |
|
|
|
|
Lise Rasmussen
|
#3 Posted: Tue Jun 05, 2007 14:43 |
|
|
| også mig, sagde fiskeren med et blink i øjet | |
|
|
|
|
Rikke Munchkin Sørensen
|
#4 Posted: Fri Jun 08, 2007 17:26 |
|
|
| *bump*...
Er denne her blevet helt væk i debatten? Skvaldersang er stadig ikke tilgængelig | |
|
|
|
|
Dan True
|
#5 Posted: Fri Jun 08, 2007 22:45 |
|
|
| Ping skvaldersang.dk - virker fint, får respons og det hele så serveren er online.
Så enten har udbyderen lukket for domænet; måske pga der ikke er betalt (men lige efter oprettelse? :S ) eller af anden grund.. Kan også være kristian af en eller anden grund har fjernet alle filerne på serveren og den derfor ikke kan hente nogen index-fil og derfor ser ud som offline.
Hmm.. Kristian må vist tage den herfra?
Dan True | |
|
|
|
|
Kristian Nielsen
|
#6 Posted: Mon Jun 11, 2007 3:38 |
|
|
| Prøv at se om den kører igen. Jeg kunne godt se siden dog meegeet langsomt. Jeg prøver at undersøge hvad der kan være årsagen. Det var mysql databaseserveren der var lang tid om at svare men hvad grunden er skal jeg have kikket nærmere på. Siden ligger på en virtual server, så jeg er ved at tilpasse den, men jeg har ikke nået alle konfigurationsfiler igennem endnu hvad angår optimering, cacheudnyttelse og overvågning. Jeg beklager, jeg er lige kommet hjem fra middelaldermarked i örebro i sverie, hvilket var mægtigt hyggeligt, kan anbefales, sammen med Hellige Birgittas klosterkirke i Vadstena, der bestemt også er et besøg værd. Update: Jeg formoder at jeg har luret fejlen, det var porttildelingen til de virtuelle servere i apache, der var forkert konfigureret, hvad der forårsagede at man kun nogle gange kunne komme i kontakt med siden. Jeg prøver stadig at kikke nærmere på Mysql'en | |
|
|
|
|
Rikke Munchkin Sørensen
|
#7 Posted: Mon Jun 11, 2007 11:47 |
|
|
| Jep, det virker Men meget langsomt... :-/ | |
|
|
|
|
Dan True
|
#8 Posted: Mon Jun 11, 2007 11:58 |
|
|
| Ser ud til at virke nu hos mig, i fin hastighed. | |
|
|
|
|
Rikke Munchkin Sørensen
|
#9 Posted: Mon Jun 11, 2007 15:40 |
|
|
| Også fin hastighed her nu
Men jeg kan stadig ikke få lov til at lege moderator derinde, uanset hvor mange gange jeg logger på | |
|
|
|
|
Kristian Nielsen
|
#10 Posted: Mon Jun 11, 2007 17:44 |
|
|
| Prøv at se om du kan logge ind og moderere igen Rikke. | |
|
|