Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Arrangementer ->
Horsens
Goto page 1, 2  Next  
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Beate Horsleben


Posts: 102
Ballerup (Hovedstads egnen)

Post #1 Posted: Sat Aug 11, 2007 17:54    Post subject: Horsens
  Horsens nærmer sig,
og jeg står og mangler et sted at sove, så ville høre om nogen har lidt ekstra plads, eller kender til et alternativ.
/Beate
Hop til top
Send private message Send e-mail
Nicolas Koch-Simms

Se fuldt billede
Posts: 804
Odense
Lire-skjald

Post #2 Posted: Sat Aug 11, 2007 20:23    
  De sidste par år har jeg fundet en gruppe der ovre som har været venlige nok til at huse mig, men ellers er der jo også muligheden i at snige sig ind på skolen... *liste liste liste* Wink

Er der for resten andre her indefra som har planer om at komme?

Dukkker jo nok selv op på et tidspunkt..
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Lise Rasmussen

Se fuldt billede
Posts: 601
Odense
Manga-skjald

Post #3 Posted: Sun Aug 12, 2007 15:08    
  Migggg!! ^_^
Hop til top
Send private message MSN Messenger
Signe Winther

Se fuldt billede
Posts: 311
kbh'ish
Diva-skjald

Post #4 Posted: Mon Aug 13, 2007 0:47    
  Måske mig...
Hop til top
Send private message
Mie Sindet Daugaard

Se fuldt billede
Posts: 33
Faaborg

Post #5 Posted: Wed Aug 15, 2007 19:43    
  Og mig. Vi er nogle stykker fra OSMU, www.kilenna.dk/skjalde,   som tager derop sammen for at spille lidt, gøgle lidt, og kigge lidt. Vi har fundet accommodation på festivalens teltplads, og det er ikke noget dårligt tilbud skulle jeg hilse at sige (fås også med morgenmad for et par skillinger ekstra) Smile
Hop til top
Send private message MSN Messenger
Kirstine Krath Nielsen

Se fuldt billede
Posts: 41
Odense - Allesø

Post #6 Posted: Wed Aug 15, 2007 20:29    
  Jeg kommer da også! 

Med henhold til hvor man skal sove, prøver jeg at overtale en god ven til at hus mig. Det plejer at virke.

Ved ikek rigtigt selv hvad der skal laves der oppe. Men indkøbe og synge burde der være rum for.
Hop til top
Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Troels Dueholm Nørgaard

Se fuldt billede
Posts: 80
Århus N
Barok-skjald

Post #7 Posted: Thu Aug 16, 2007 21:43    
  Jeg vil også være at finde på Horsens igen i år.. Denne gang i rammen af Lurpakket, som skal spile til banketterne i Den Galende Gøglers krotelt, men der skal nok blive tid til en masse jam også.. Jeg glæder mig til at se jer alle til lidt hyggelig øl, mjød, mjødøl og musik. Smile

\Troels
Hop til top
Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Ann Sofie Smed Jakobsen

Se fuldt billede
Posts: 17
Århus
Ginger-skjald

Post #8 Posted: Thu Aug 16, 2007 21:58    
  horsens, her kommer jeg. jeg kommer så tidligt lørdag, som jeg kan, da jeg har tore på slæb. I ved hvordan børn er...
Hop til top
Send private message
Peter Riisgaard Andresen


Posts: 1
Odder (Århus)

Post #9 Posted: Fri Aug 17, 2007 17:27    Post subject: mesterp@msn.com
  

Jeg kommer skam også. Ja jeg skal faktisk spille med i det skuespille der ville forgå i byen. Dog ikke nogen stor rolle. Men hey. Jeg glæder mig.

Og jeg ville måske godt kunne huse nogen. Så hvis det skulle være så skriv lige til mig Smile


 


Peter

Hop til top
Send private message MSN Messenger
Tine Surel Lange

Se fuldt billede
Posts: 21
Haderslev

Post #10 Posted: Fri Aug 17, 2007 17:32    
  Cantus Firimus spiller på festivallen så er der selvfølgeligt også. Men med SÅ mange koncerter som vi skal spille får vi næppe tid til andet end kun spille, dø langsomt, spille, dø langsomt osv osv osv... Men Vi håber at vi alligevel får set lidt folk Smile
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Niels Fuglsang


Posts: 33


Post #11 Posted: Fri Aug 17, 2007 19:28    
  hmm... jeg kom oss, men regner kun som "gæst", da jeg jo er folkeskoleelev, og ska være i seng kl 8... Wink
Hehe...
Hop til top
Send private message Send e-mail
Beate Horsleben


Posts: 102
Ballerup (Hovedstads egnen)

Post #12 Posted: Wed Aug 22, 2007 23:36    
  Hej,
Tak for tipsne.
/Vi ses
Hop til top
Send private message Send e-mail
Morten Musicus

Se fuldt billede
Posts: 106
Århus

Post #13 Posted: Mon Aug 27, 2007 9:15    
  Marie og jeg kome fra job i vejle forbi Horsens 10 minutter i tolv..... meget mystisk at komme 2 dage for sent til en mega-fest.
Vi hev instrumenterne op og spillede i fem minutter og straks kom alle de musikalske venner som fluer til en nylagt kolort, dejligt.
Efter deres opførelse og udsagn at dømme (bare rolig, jeg lovede ikke at referere noget, louise) var der snaps i mjøden, og det var rigtigt dejligt at falde i lag.
Inden Marie og jeg satte os nåede vi at høre det sidste orkester der spillede, og det var helt utroligt dårligt......... og bare rolig, de var tyskere.
Hvordan kan arrangøren putte dem på som afslutning?   
Var de udenlandske orkestre generelt dårlige eller var jeg uheldig?
Jeg syens niveauet er faldet gennem et par år, og som orkester skal man spille alt for mange gigs til at gøre mere end halvdelen tilfredsstillende.
Hvad siger I der deltog, er rønnebærrene sure fordi Trotto ikke blev hyret eller er der noget om det?
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Tine Surel Lange

Se fuldt billede
Posts: 21
Haderslev

Post #14 Posted: Mon Aug 27, 2007 9:27    
  

/Morten:
Slev tak for hyggeligt spil Smile
Du har ganske ret i at det var noget muggent ved nogle (mange af orkestrene (tyskerne)). Vi havde en musikerkontrakt med dem som jeg umiddelbart ville tro er ens for alle musikere (?!) og der stod at man forpligtede sig til at optræde som det ville være skik og brug i datidens Danmark og derfor blev vi ret så overraskede over Obscuratis' meget dårligt forlædte trommesæt de havde hevet op på scenen og som de spillede ret så moderne metalrytmer på! Det kan simpelthen ikke være rigtigt! Hørte ikke så mange af de andre tyske orkestre da vi nok let og elegant undgik dem... Men et trommesæt! Helt ærligt!

Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Lise Rasmussen

Se fuldt billede
Posts: 601
Odense
Manga-skjald

Post #15 Posted: Mon Aug 27, 2007 13:47    
  Jeg var også skuffet over de "store" orkestre i år. Hold da op, hvor nåede man at blive enormt træt af konstellationen sækkepiber-skalmejer-trommer. Det de leverede forekom mig monotont og.. tjaeh... musikalsk dygtigt nok, men rutinepræget og uden overskud til de "ekstra" ting der fik Truppo Trotto til altid at komme helt ud over scenekanten.
Til gengæld nød jeg Lurpakkets optræden i Bryggergården - plus "dem som spillede bagefter" - en gruppe mest bestående af søskende? Publikum var kamp-nederen, men de spillede måsen ud af brogerne Smile
Hop til top
Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Arrangementer Goto page 1, 2  Next Page 1 of 2
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B