Liselle Angelique Evers Krog Awwal

|
#1 Posted: Wed May 24, 2006 0:13 Post subject: Melodi til Gådemesterens Sang |
|
|
| ...skrevet af Doris.
Jeg ville så gerne høre den. Kan nogen hjælpe mig, eller er jeg nødt til at ringe til hende og spørge?
/Liselle | |
|
 |
|
|
Rikke Munchkin Sørensen

|
#2 Posted: Wed May 24, 2006 9:07 |
|
|
| Den er en af de mange sange, som vi snakker om at få lagt instrumenter på på et tidspunkt (ska' nok snart få smidt nogle datoer til folk...). Så: Hvis du har masser af tålmodighed, så vent på de indspilninger - hvis ikke, så ring til DD 
Jeg kan godt lide melodien. | |
|
 |
|
|
Nicolas Koch-Simms

|
#3 Posted: Thu May 25, 2006 19:51 |
|
|
| Jeg har melodien liggende som rå vokal på en CD så hvis du skal bruge den inden vi engang får bearbejdet den, så kan vi måske finde ud af noget... | |
|
 |
|
|
Rikke Munchkin Sørensen

|
#4 Posted: Thu May 25, 2006 22:16 |
|
|
| Glimrende idé. Nu vi er ved det, så skulle Freso og jeg også gerne have en kopi af hele cd'en. Kan du lave kopier eller bare sende filerne via mail eller... i værste fald kan du komme hen til mig med den, så tror jeg nok, jeg kan hitte ud af at få den kopieret. | |
|
 |
|
|
Frederik 'Freso' S. Olesen

|
#5 Posted: Fri May 26, 2006 20:38 |
|
|
| Og hvis den kan blive kopieret inden tirsdag kan jeg jo bare få den der (hvis du, Nico, kan overskue at have den med på arbejde :p). | |
|
 |
|
|
Nicolas Koch-Simms

|
#6 Posted: Fri May 26, 2006 23:24 |
|
|
| Jeg har ikke mulighed for at kopiere den til på tirsdag, men jeg skal gerne overlade den i anden varetægt når jeg møedes med Freso tirsdag. Det hjælper dog ikke Liselle nogen steder hend... | |
|
 |
|
|
Rikke Munchkin Sørensen

|
#7 Posted: Sun May 28, 2006 21:44 |
|
|
| ...medmindre jeg ender med at have den liggende som mp3-fil på min computer og Liselle har plads til at modtage filen pr. mail fra mig... | |
|
 |
|
|
Liselle Angelique Evers Krog Awwal

|
#8 Posted: Sun May 28, 2006 22:59 |
|
|
| Det har Liselle ganske bestemt, og hun ville være meget taknemmelig  | |
|
 |