Nicolas Koch-Simms
|
#1 Posted: Sun Apr 27, 2008 20:30 Post subject: koder på afveje... |
|
|
| Vil nogen ikke (Kristian ... nodge nodge!) ikke fortælle mig hvorfor der ofte optræder div. autonome koder i indlæggene når jeg forsøger mig med at krydre det grafiske udtryk i min tekst?
Hvor mange andre har de samme problemer? | |
|
|
|
|
Mads Kjøller-Henningsen
|
#2 Posted: Sun Apr 27, 2008 20:54 |
|
|
| JEG HAR!... efter jeg er skiftet til firefox og det irriterer mig som ind i <span style="font-weight: bold; font-style: italic;">sjsroigherogh
/Mads<span style="font-weight: bold; font-style: italic;"> | |
|
|
|
|
Rikke Munchkin Sørensen
|
#3 Posted: Sun Apr 27, 2008 21:12 |
|
|
| Jep, man er desværre nødt til at skrive fx [b] og [/ b] (uden mellemrummet) for at få lov til at lave fed skrift... :-/
Jeg har vænnet mig lidt til, at det er sådan det er, og at det (i stil med problemern emed æ, ø og å) vil forsvinde, når Kristian (så vidt jeg har forstået) lancerer den nye hjemmeside i forb. med udkommelsen af Skjaldesang 2 - [undertitel] | |
|
|
|
|
Nicolas Koch-Simms
|
#4 Posted: Sun Apr 27, 2008 21:15 |
|
|
| Nu er det bare også begyndt at gå ud over mine links engang imellem. Jeg er storforbruger af dem, men jeg gider virkelig ikke til at sidde og skrive kode dem selv... | |
|
|
|
|
Mads Kjøller-Henningsen
|
#5 Posted: Sun Apr 27, 2008 21:20 |
|
|
| Ææææææhv!
(Det Nico sagde!) | |
|
|
|
|
SvarreJuhl
|
#6 Posted: Wed Jun 11, 2008 10:06 |
|
|
| Jeg vil gerne hoppe med på den vogn. Ligesom mads har jeg firefox, det kunne godt være der problemet ligger.
Er der nogen ikke firefox brugere der kan af- eller bekræfte der?? | |
|
|
|
|
Nicolas Koch-Simms
|
#7 Posted: Wed Jun 11, 2008 12:05 |
|
|
| Jeg mener også at jeg har haft problemer med det på Microsoft internet explore. | |
|
|
|
|
|