Mads Kjøller-Henningsen

|
#1 Posted: Tue Jun 10, 2008 1:16 Post subject: [TIP] BLOKFLØJTE-udsalg i København! |
|
|
| Gik lige forbi Danmusik - en KÆMPE node-bix, der også forhandler lidt små-instrumenter - her til aften...
De havde lukket for længst, men i det ene udstillingsvindue spottede jeg følgende:

-Det der står under "TILBUD" (der var den eneste skrift min mobil kunne opfange) er at der er hele 50% rabat på udvalgte blokfløjter...
Hvilke fløjter der så er tale om, og hvor mange penge der i realiteten er at spare aner jeg ikke (-og jeg har heller ikke tænkt mig at følge op på det, da jeg ikke selv spiller...)
MEN flere af de fløjter der var i vinduet (billedet viser kun et par af dem) så ret lækre ud (- i træ og alt muligt ) ... og halv pris ER altså unægtelig meget at spare, lige meget hvor pebret det bliver...
Tja... synes bare skjaldefolket herinde skulle have tippet!
Adressen er: Vognmagergade 7 (Et stenkast fra Nørreport st.... forlængelse af den gade som musikhistorisk museum ligger på forøvrigt) 1120 København K Telefon: 33 15 78 88

Åbningstider: Mandag - torsdag kl. 10:00-17:30 Fredag kl. 10:00-18:00 Lørdag kl. 11:00-14:00
- og JA! De har en hjemmeside... men der er ikke mere information at hente udover den jeg har givet her...
Håber nogen har glæde af tippet!
/Mads | |
|
 |
|
|
Lise Rasmussen

|
#2 Posted: Tue Jun 10, 2008 10:46 |
|
|
| Den slags fløjter der bor i den slags hylstre er no'en ret fine no'en så vidt jeg ved Det ser sweet ud! | |
|
 |
|
|
Nicolas Koch-Simms

|
#3 Posted: Tue Jun 10, 2008 22:07 |
|
|
| Jeg kiggede forbi for at se hvad de havde at byde på
De har én tenorfløjte af mærket Moeck. Resten er sopran og sopraninofløjter fra Roessler med hhv. barok - og tyske greb. | |
|
 |
|
|
Mads Kjøller-Henningsen

|
#4 Posted: Wed Jun 11, 2008 11:39 |
|
|
| Super Nico! - men var du inde og spørge? Tror nemlig ikke nødvendigvis var det fløjter der ligger i vinduet tilbuddet gælder for... | |
|
 |
|
|
Nicolas Koch-Simms

|
#5 Posted: Wed Jun 11, 2008 11:52 |
|
|
| Jeg var inde, kigge, snakke spørge og røre... Der er lige præcisde "fløjter der ligger i vinduet tilbuddet gælder for..." + hvad de eller har liggende i en kasse.
Dem i papæskerne er Roessler. Plastikfløjten er af et Japansk mærke som jeg ikke kan huske navnet på, da jeg tænkte, at plastik var mindre relevant. | |
|
 |
|
|
Mads Kjøller-Henningsen

|
#6 Posted: Wed Jun 11, 2008 11:53 |
|
|
|
|
 |