|
|
Log in to check your private messages
Mikkel freidal
|
#1 Posted: Tue Aug 12, 2008 17:21 Post subject: ved ikke hvordan det funger med her er en sang jeg gerne vil |
|
|
| Når Guldtranen galer og dragerne de dør så vågner den gamle gøgler på de fynske ø´er
Så sig mig gamle Trollemand Fortæl mig hvor det sker at store mænd de mødes så magien den er nær
folkene de samles på den grønne plads og ars infernos gøgler med de vise vers
Så sig mig...
Når pipperne de kæmper og vinder hver en dyst SÅ TUDER MANDELKOGEREN OG HYLER SOM EN TØS
Så sig mig...
kampene de slutter og krigere drikker the så vælter vores gøgler så stiv at det ka ses
Så sig mig...
Når Sarah samler folket og bryggeren ikke ved HAD KROGEN DEN HEDDER HVOR HAN DRIKKER SIG NED
Så sig mig...
Hvis trivialis galer og sjunger natten lang så låner godt folk øre og lytter til deres sang
Så sig mig...
Takken den skal lyde til vores troldemand for at samle godtfolk og gøre hvad han kan
OG TROLLEBØRNENE
på melodi : Knokelmand (af Morten pedersen) tark for lån
Denne sang er skrevet til Ære For Vores trollemand ( Max Tinstøber )fra de døde drager og til ære for alle der deltog i det første stor mands møde på tranekær skrevet af :Mikkel freidal ,Tommy,Jan,Cille,Rene,fra ars Og Jesper pip far,pip mor og Anna pip. undskyld hvis der er nogen der ikke er nævnt ved fulde navn eller hvis det er sket at jeg har glemt nogen Kh Mikkel [/i] _________________ Mikkel Freidal Ars Inferno Fighters - Ildgøgler! | |
|
 |
|
|
Morten Musicus

|
#2 Posted: Tue Aug 12, 2008 22:24 |
|
|
| Hæ-hæ, den er noget indforstået, men stemningen kan jeg godt fornemme...... iøvrigt tak Mikkel for gode dage på Hesbjerg og i Åbenrå! | |
|
 |
|
|
Morten Musicus

|
#3 Posted: Tue Aug 12, 2008 22:25 |
|
|
| Øhhhh, det er dig Mikkel som jeg kender, ikke? | |
|
 |
|
|
Mikkel freidal
|
#4 Posted: Tue Aug 12, 2008 22:49 |
|
|
| jo det er mig. og selv tak det har været hygligt men nu til pause end til lørdag | |
|
 |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum
|
|
|
|