Amanda Natalie Rasmussen
|
#1 Posted: Mon Aug 17, 2009 14:43 Post subject: Europæisk Middelalderfestival i Horsens - hvem skal med? |
|
|
| Hej allesammen. 
Den 28.-29. august går det løs i Horsens med et væld af musik, gøgl, ridderdyster, boder, kostumer og rigtig meget stemning...
Festivalen plejer ikke mindst at tiltrække nogle rigtigt dygtige musikere, og i år er ingen undtagelse, da festivalen gæstes af: De Vandrande Kvinterna, Duo Obscurum, Dubia Fortuna, Triskilian, Modi Versus, Tolstafanz, Virelai, Cantica Børnekor, Schelmish (gigantiske sækkepiber og garanti for kædedans!), Blendwerk, Obscuratis, Klosterkirkens Munkekor, Ranild, Orenburg Truppen... Og hver gruppe spiller ret mange koncerter i løbet af de to dage, så der er altid noget at lytte til. Og entreen er gratis, kun EM i Ridderdyst koster penge.
Selv bor jeg på Sjælland, så det er lidt af en lang tur - hvis nogen er interesserede i at arrangere noget fælles transport, lejr, eller lignende, så meld jer endelig på banen. Håber at se en masse glade, veloplagte skjaldefolk. Slæb endelig instrumenter og passende kostume med.
Mange hilsner herfra Amanda | |
|
 |
|
|
Erik A
|
#2 Posted: Mon Aug 17, 2009 17:41 |
|
|
| Jeg er med, kan jeg forestille mig Jeg bliver vel looted med lige meget hvad xD | |
|
 |
|
|
|
#3 Posted: Mon Aug 17, 2009 19:49 |
|
|
| Kommer, men transpotere mig selv... | |
|
 |
|
|
Nicolas Koch-Simms

|
#4 Posted: Tue Aug 18, 2009 0:31 |
|
|
| Jeg kommer om lørdagen, og spiller bl.a. sammen med Lurpakket på et eller andet bryggeri i nærheden af gågaden.
Musik og øl.... | |
|
 |
|
|
Troels Dueholm Nørgaard

|
#5 Posted: Tue Aug 18, 2009 17:11 |
|
|
| Ja hep hey Horsens 
Jeg kommer også med Lurpakket om lørdagen.. Vi er ikke programsat men vi holder hyggejam ved scenen i apotekergården (når der ikke er andre bands), som er i en sidegade til gågaden (ved Horsens bryghus, hvor godt øl være) Vi er der hele lørdag regner vi med.. kom endelig og hyg jer med os..
Det bliver super fedt.. 
\Troels | |
|
 |
|
|
Jakob Skræp
|
#6 Posted: Wed Aug 19, 2009 18:30 |
|
|
| Jeg kommer lørdag.
- det plejer at være rigtig hyggeligt/god stemning til Horsens. Glæder mig til at møde jer - hvis I da er til at finde i folkevrimlen. 
| |
|
 |
|
|
Lise Rasmussen

|
#7 Posted: Thu Aug 20, 2009 19:42 |
|
|
| Regner med at komme lørdag ligesom resten af verden xD | |
|
 |
|
|
Signe Winther

|
#8 Posted: Thu Aug 20, 2009 23:04 |
|
|
| Hentyder du dermed til delegationen fra Odense?  Må lige prikke til Luciano, hvis du er interesseret i at vi finder ud af noget med at følges?
| |
|
 |
|
|
Amanda Natalie Rasmussen
|
#9 Posted: Sun Aug 23, 2009 16:38 |
|
|
| Fedt at høre I kommer! Håber at vi render ind i hinanden, jeg vil da lægge vejen forbi det omtalte bryggeri. Og hvis Erik slæber sin hjemmebyggede lire med, er vi nok ret genkendelige. | |
|
 |
|
|
Erik A
|
#10 Posted: Sun Aug 23, 2009 17:53 |
|
|
| Jeg skal nok tage den med, den lyder trods alt godt nu hvor hvor jeg har skiftet alle strengene til westernguitarstrenge, som er hårdere og mere som violinstrenge, som nok ville være det optimale. Lyder også godt med det bryggeri, ''hvor godt øl være''. xD Ses, alle | |
|
 |
|
|
|
#11 Posted: Mon Aug 24, 2009 10:09 |
|
|
| Kommer nok også forbi til "hygge-jam" | |
|
 |
|
|
|
#12 Posted: Sun Aug 30, 2009 17:18 |
|
|
| Tak for en fed omgang "Middelalderhyggejam" | |
|
 |
|
|
Nicolas Koch-Simms

|
#13 Posted: Mon Aug 31, 2009 16:22 |
|
|
| Jo tak. Ville godt have været der lidt længere.. Hvordan var koncerten med de vandrende kvinter?? | |
|
 |
|
|
|
#14 Posted: Mon Aug 31, 2009 16:38 |
|
|
|
|
 |
|