|
|
Log in to check your private messages
Kristian Nielsen

|
|
 |
|
|
Mads Kjøller-Henningsen

|
#2 Posted: Mon Sep 21, 2009 13:16 |
|
|
| FEDT! Er der melodier(noder) med i værket? | |
|
 |
|
|
Kristian Nielsen

|
#3 Posted: Mon Sep 21, 2009 14:49 |
|
|
| Ja, bind XI indeholder melodier, det blev først færdiggjort i midten af 1970'erne af Torkild Knudsen mf. så derfor er bind XI og XII en samling "hæfter" i tidligere udgaver, men her er det hele samlet. | |
|
 |
|
|
Nicolas Koch-Simms

|
#4 Posted: Mon Sep 21, 2009 15:27 |
|
|
| Hvis jeg havde pengene og plads i bogreolen, så havde jeg helt klart slået til.. | |
|
 |
|
|
Beate Horsleben
|
#5 Posted: Sun Sep 27, 2009 13:55 |
|
|
| Ja, så kom du mig i forkøbet, opdagede hjemmesiden for nogle måneder siden, og har haft planer siden, om at tage forbi butikken i kbh, både for at spare porto, men også for at gennemgnaske, alt hvad de har, og se hvad man kan bruge.
Og som sådan er det ikke en gang et medlems gebyr, men mere at du køber "Danske Studier" til 200,- og får 25% rabat på alt andet, plus tilbud om at erhverve selskabets nye(fremtidige) publikationer fordelagtigt eller gratis.
Da du nemlig får "Danske Studier" med når du betaler medlemskontingentet som er... 200 kr.
@Kristian, Vil gerne høre hvad du kan anbefale, når du når så langt, er der f.eks noget i Hundredvise bogen som ikke er i DGF? Har dog planer om at købe den alligevel, bare for nørderiet skyld -at have de to ældste danske samlinger | |
|
 |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum
|
|
|
|