Alfader
|
#1 Posted: Sat Jan 29, 2011 2:14 Post subject: [Salg] Falsterpibe (Solgt) |
|
|
| Hej,
Jeg fik for et par år siden lavet en falsterpibe af instrumentmager Kaj Kok i forbindelse med min dengang store interesse for vikingetiden (den er der stadig, dog knap så ekstrem ).
Det eneste jeg nogensinde har spillet på, var blokfløjte i folkeskolen, så jeg havde ikke rigtigt nogen anelse om hvor jeg skulle begynde, og derfor er den aldrig blevet brugt udover et par enkelte afprøvninger.
Den har indtil nu stået til pynt i et glasskab og skulle derfor være så god som ny, men jeg mener at et instrument er til for at blivet spillet på, og eftersom jeg ikke selv er videre musikalsk begavet, er der forhåbentlig nogen der vil få større glæde af den end mig. 
Prisen var dengang 1500, og jeg ved ærlig talt ikke hvad en fornutig pris kunne lyde på, men jeg ville være godt tilfreds hvis den kunne gå for 800 - men jeg er selvfølgelig åben for forhandlinger (man er vel jyde).
Jeg kan kontaktes her på Skjaldesang eller over email: alfader(at)gmail(dot)com - så kan vi aftale nærmere derfra.
Tak for kiggen og venlig hilsen,
Sonni Christiansen | |
|
 |
|
|
Nicolas Koch-Simms

|
#2 Posted: Sat Jan 29, 2011 2:45 |
|
|
| Kan du ligge et billede af sagen op ? | |
|
 |
|
|
Alfader
|
#3 Posted: Sat Jan 29, 2011 2:51 |
|
|
|
|
 |
|
|
Mads Kjøller-Henningsen

|
#4 Posted: Mon Jan 31, 2011 12:15 |
|
|
| Ved du hvad toneart den stemmer i? | |
|
 |
|
|
Alfader
|
#5 Posted: Mon Jan 31, 2011 13:40 |
|
|
|
|
 |
|
|
Alfader
|
#6 Posted: Thu Feb 03, 2011 23:21 |
|
|
| Slet ingen der er interesseret? Husk på at jeg er til at forhandle med. Prisen er kun et forslag, da jeg som sagt ikke er helt sikker på hvad sådan en fætter er værd.  | |
|
 |
|
|
Nicolas Koch-Simms

|
#7 Posted: Fri Feb 04, 2011 2:44 |
|
|
| Jeg kunne skam godt have haft interesse i piben, men den er lidt for tæt på originalen efter min smag - for få toner simpelthen. | |
|
 |
|
|
Alfader
|
#8 Posted: Mon Feb 07, 2011 15:51 |
|
|
| Hvad så med 700,-? Husk på, at den oprindelige pris var 1500, så det er under halv pris for en så god som ny, historisk falsterpibe.  | |
|
 |
|
|
Kirstine Krath Nielsen

|
#9 Posted: Fri Feb 11, 2011 17:27 |
|
|
| Den er godt nok lækker! Men pengene er der ikke i øjeblikket. Ellers havde jeg kastet mig over den som en grip. Da min passion er vikingetiden og middelalderen  | |
|
 |
|
|
Alfader
|
#10 Posted: Mon Feb 21, 2011 21:30 |
|
|
| Syntes lige det var værd at nævne, at denne flotte og nærmest ubrugte Kaj Kok pibe stadig er til salg. 
Og jeg er skam stadig til at forhandle med! | |
|
 |
|
|
Alfader
|
#11 Posted: Wed Mar 02, 2011 14:08 |
|
|
| Til toppen! Stadig til salg.  | |
|
 |
|
|
Alfader
|
#12 Posted: Sat Mar 05, 2011 2:42 |
|
|
| Nedsat til 650,-. 850,- billigere end nypris for en så god som ny falsterpibe. | |
|
 |
|
|
Alfader
|
#13 Posted: Wed Mar 30, 2011 21:32 |
|
|
| Stadig til salg, folkens.  | |
|
 |