Rikke Munchkin Sørensen

|
#1 Posted: Wed Oct 19, 2011 22:24 Post subject: Snart farvel... og snart på gensyn :-) |
|
|
| Jeg ville bare lige sige, at jeg tager af sted lidt i 10 i morgen... og jeg ved ikke, hvor meget jeg når at få tjekket forummet inden da.
Hvis ikke der tilfældigvis er noget godt net ude på skolen i Sorø (og jeg regner fakisk ikke med det), så vil vi ikke være til at få fat på ad denne vej.. jeg henviser i stedet til de telefonnumre, jeg har sendt ud pr. mail (og som også står inde under STATUS, hvis man skulle have bortkommet sin mail ).
Vi ses i Skjaldeland! | |
|
 |
|
|
Lise Rasmussen

|
#2 Posted: Thu Oct 20, 2011 2:18 |
|
|
| Jeg tager min iphone med, den kan om ikke andet dele sin 3g internetforbindelse. | |
|
 |
|
|
Joost Haugmark Jensen

|
#3 Posted: Thu Oct 20, 2011 10:35 |
|
|
| Jeg tager bærbar med, nu jeg alligevel har downloadet alle de filer jeg kunne finde. Den indeholder også den ambivalent rare ting lektier  | |
|
 |
|
|
Morten Koborg

|
#4 Posted: Thu Oct 20, 2011 10:47 |
|
|
| Har tjekket Telias dækningskort for området (mit abonnement kører på Telia).
Broby gl. skole ligger lige i udkanten af 3G dækningsområdet, så den burde liiiiige kunne trække noget der ligner noget fornuftigt.
Jeg har også bærbar med, med trådløst internet (dongle).
Ses i Skjaldeland !!! | |
|
 |
|
|
Lise Rasmussen

|
#5 Posted: Thu Oct 20, 2011 13:00 |
|
|
| Jeg har 3 og der burde være fin dækning. | |
|
 |
|
|
Liselle Angelique Evers Krog Awwal

|
#6 Posted: Thu Oct 20, 2011 13:31 |
|
|
| Jeg skriver fra min iPhone på 3. Her er glimrende signal. Jeg har derudover mobilt WiFi med som jeg vil prøve at sætte til senere i aften (så min iPad kan komme online). | |
|
 |
|
|
Rikke Munchkin Sørensen

|
#7 Posted: Fri Oct 21, 2011 11:36 |
|
|
| ...og her er faktisk også noget trådløst i huset, som vi har kode til 
Det er lidt op og ned, hvor godt det virker (i hvert fald på min computer), men det er en mulighed. Så nu /kan/ jeg (pt) gå på nettet... men jeg regner stadig ikke med at gøre det så meget, da her er nok af andre ting at lave 
| |
|
 |
|
|
Lise Rasmussen

|
#8 Posted: Fri Oct 21, 2011 23:26 |
|
|
| Som f.eks.
at kæle med bacon hele dagen