Morten Musicus

|
#1 Posted: Mon Jul 16, 2007 23:44 Post subject: Struder på Staden |
|
|
| Jeg blev gjort opmærksom på jeg kort er med i filmen "Kulturkrigen", en dokumentar om politiets engagerede indsats på Christiania. Man ser mig gå gå i gøgler-ornat blæsende i min flamske sækkepibe... og det ærger mig at man ikke kan se at jeg går bag en deling kampklædte betjente, der lige havde været inde i den Grå Hal under sidste års Midvinter-træf og i tæt formation og olmt skulende havde gransket vikinger, middelaldrende og rollespillere for nations-undergravende aktiviteter. Det der får mig til tasterne er at jeg i et lige så kort klip derefter ser en lidenskabelig jam med drejen og trut og buegnideri, og i bunken af musikanter genkender jeg John og Nicolas fra Gavn. Tjek et stykke danmarks-samtidshistorie..... og apropos brainstormen omkring hvad vi skal kalde vores Mads, så havde det været nemmere, hvis han havde pushet lidt på Staden for at tjene til den næste drejelire, for så havde han jo været vores alles Hash-Mads.... | |
|
 |
|
|
Rikke Munchkin Sørensen

|
#2 Posted: Tue Jul 17, 2007 8:18 |
|
|
| ...og for dem, der ikke føler for at se næsten 7 minutters video for at få et glimt af Morten og de andre (uden hoveder i øvrigt - jeg forstår ikke helt, hvordan du genkendte John og Nicolas), så kan jeg afsløre, at de optræder meget kort efter cirka 5½ minut. | |
|
 |
|
|
Beate Horsleben
|
#3 Posted: Tue Jul 17, 2007 15:02 |
|
|
| Helt uden hoveder er de da ikke. | |
|
 |
|
|
Rikke Munchkin Sørensen

|
#4 Posted: Tue Jul 17, 2007 16:53 |
|
|
| ??? Kan være, videoen ser anderledes ud hos mig, men umiddelbart kunne man kun se kroppe (og måske lidt hage) på alle de optrædende folk - måske af hensyn til deres anonymitet? | |
|
 |
|
|
Liselle Angelique Evers Krog Awwal

|
#5 Posted: Tue Jul 17, 2007 17:30 |
|
|
| Tjah, hos mig er nu både skuldre og hoveder med. Kan da tydeligt se i hvert fald Nico på drejelire:

| |
|
 |
|
|
Rikke Munchkin Sørensen

|
#6 Posted: Wed Jul 18, 2007 8:41 |
|
|
| Oho... ja, så er det vist bare mig, der er blevet snydt for en del af billedet.
Men i øvrigt, så er det da også Tore, der står ude til venstre med trommen, er det ikke? | |
|
 |
|
|
Nicolas Koch-Simms

|
#7 Posted: Wed Jul 18, 2007 15:51 |
|
|
| @Rikke Jo, og john til hoejre. Fyren med Djimben kan jeg ikke lige genkende | |
|
 |
|
|
Lise Rasmussen

|
#8 Posted: Thu Jul 26, 2007 0:35 |
|
|
| <i>Morten skrev: ...og i tæt formation og olmt skulende havde gransket vikinger, middelaldrende og rollespillere for nations-undergravende aktiviteter.(...)</i>
...Men de fangede mig aldrig! ^_~ | |
|
 |
|
|
|