Rikke Munchkin Sørensen

|
#1 Posted: Fri Feb 01, 2008 17:36 Post subject: Sangskrivning (heltekvad) tilbydes |
|
|
| Hvis nogen skal bruge en sang, hvor de skamroser sig selv for dristig ridderdåd, skal de bare sige til... jeg er vist lige i stødet i dag 
Om det også gælder i morgen kan jeg ikke sige på forhånd, men det skader jo aldrig at spørge... | |
|
 |
|
|
Nicolas Koch-Simms

|
#2 Posted: Fri Feb 01, 2008 17:42 |
|
|
| Du må da gerne skamrose mig hvis ikke har andet at tage dig til.... | |
|
 |
|
|
Liselle Angelique Evers Krog Awwal

|
#3 Posted: Fri Feb 01, 2008 23:56 |
|
|
| Vi mangler et heltekvad til Ridder Joseph Philip, Lises Shallya-tempelridder-rolle fra Pleitdorf!  | |
|
 |
|
|
Rikke Munchkin Sørensen

|
#4 Posted: Sat Feb 02, 2008 0:13 |
|
|
| JEG KAN DA IKKE LAVE ET HELTEKVAD OM EN RIDDER PHILIP!!!  | |
|
 |
|
|
Lise Rasmussen

|
#5 Posted: Sat Feb 02, 2008 3:19 |
|
|
| Den sejeste rolle der aldrig kom i spil!!!!    | |
|
 |
|
|
Liselle Angelique Evers Krog Awwal

|
#6 Posted: Sat Feb 02, 2008 12:17 |
|
|
| Nejnej, det er skam heller ikke en Ridder Philip! Det er en Ridder Joseph Philip! (Som så i virkeligheden er en Josephina Philippa, men det er en heeelt anden sag...) | |
|
 |
|
|
Lisbeth Sandvik
|
#7 Posted: Sun Feb 10, 2008 0:31 |
|
|
| Jeg kunne godt tænke mig et heltekvad om en hr. Isaar (tror nok det var sådan, det stavedes). Hvis du stadig er i stødet, Rikke, er jeg (næsten) klar med oplysninger om hans heltegerninger  | |
|
 |
|
|
Rikke Munchkin Sørensen

|
#8 Posted: Sun Feb 10, 2008 9:41 |
|
|
| Jeg er ikke i stødet lige nu, men du er altid velkommen til at sende mig oplysningerne, så kan det jo være, at jeg bliver det en anden dag  | |
|
 |
|
|
Lisbeth Sandvik
|
#9 Posted: Tue May 20, 2008 20:56 |
|
|
| Og så var det mig som at der var dårlig til at tjekke forummet xP Nu er tossen stoppet med at live, så det bliver ikke denne gang. Men jeg skal nok finde en anden helt, der skal have et af dine kvad med på vejen, Rikke  | |
|
 |
|
|
|