Martin Juhl
|
#1 Posted: Fri Dec 11, 2009 19:47 Post subject: Chieftain low g whistle |
|
|
| Hej folkens, jeg har fået tilbudt en low d og g whistle af mærket chieftains til 1400 samlet. Dog kan jeg ikke rigtig bruge en g til noget i øjeblikket. så tænkte om der var nogen som var interesseret i at købe den. så kunne vi splitte prisen  | |
|
 |
|
|
Mads Kjøller-Henningsen

|
#2 Posted: Fri Dec 11, 2009 23:57 |
|
|
| Hey Martin!
Med sådan et fedt tilbud vil jeg altså råde dig til at tage dem begge! Det kan næsten ikke betale sig andet for før eller siden kommer du til at savne/for du brug for en G-whistle... Og så skal du frem med 1400 kr. for bare den ene!
Køb, køb, køb! :-p | |
|
 |
|
|
Rikke Munchkin Sørensen

|
#3 Posted: Sun Dec 13, 2009 14:29 |
|
|
| ...men hvis du ikke har fortrudt efter Mads' snigløb, så vil jeg gerne købe G'en for 600 kr.  D'en er større end G'en og plejer dermed også at være dyrere, hvis ikke jeg husker helt forkert. Så skal jeg til gengæld nok betale for evt. forsendelse (bor selv i København).
Er de stembare? | |
|
 |
|
|
Martin Juhl
|
#4 Posted: Mon Dec 14, 2009 4:22 |
|
|
| jeg må desværre erklære mig overtalt af mads.. for ja, jeg bliver nok glad for det i sidste ende skal bare lige finde de ektra penge så.. hvis jeg finder det umuligt skal jeg nok sige til rikke men men har tjekket op på det, d og g koster nøjagtigt det samme og nej de er desværre ikke stembare. men tak for svarende!
| |
|
 |
|
|
Rikke Munchkin Sørensen

|
#5 Posted: Mon Dec 14, 2009 11:07 |
|
|
| Curse it...  Ok. I så fald går jeg naturligvis gerne op på at dele lige over  | |
|
 |
|
|
Magnus Högfeldt

|
#6 Posted: Tue Dec 15, 2009 17:19 |
|
|
| Jeg står da også lige og mangler en Low G (troede slet ikke at de lavede low G faktisk).
Kom med en pris, du kan jo ikke bruge to fløjter til noget!  | |
|
 |
|
|
Emil V. Havemose

|
#7 Posted: Sun Dec 12, 2010 23:37 |
|
|
| Jeg ville rigtig gerne købe med hvis du stadig mangler en
Hilsen Emil Havemose | |