Nicolas Koch-Simms

|
#1 Posted: Wed Mar 18, 2009 18:36 Post subject: [Salg] Lutrygget Mandola (SOLGT) |
|
|
| Grebet af Morten Fredbergs udsalgsfeber sætter jeg hermed min mandola til salg.
Jeg har været - og er, utroligt glad for den, og i grunden har jeg egentlig ikke lyst til at sælge den. Desværre har jeg aldrig rigtig haft tid til – og mulighed for, at bruge den til det jeg havde drømt om. Da jeg samtidig står og mangler pengene, ser jeg det som et bedre alternativ, end at den står i sin kasse og samler støv.
Mandolaen fra 1958 og bygget af Rikard Jensen i København. Det er et smukt instrument der både spiller fantastisk og vil forundre alle der ser det. Et virkelig godt køb.
Sammen med instrumentet hører den originale kasse + et stativ som den kan stå i.
Prisen er 3000 kr. for et unikt instrument du ikke vil møde hvor som helst...
 | |
|
 |
|
|
Mads Kjøller-Henningsen

|
#2 Posted: Wed Mar 18, 2009 20:15 |
|
|
| Eeeeeeej Nico!!! Fy skamme!!
Hvad hvis vi to nu sætter os ned en dag og lærer os/øver på noget solid folkbacking?? Hva? | |
|
 |
|
|
Christian
|
#3 Posted: Sun Jan 23, 2011 15:48 |
|
|
| Hej! - Er den stadig til salg? - Jeg kunne nemlig godt være interesseret, men hvis du ikke længere har planer om at sælge den, vil jeg ikke tænke mere over det (: vh Christian | |
|
 |
|
|
Nicolas Koch-Simms

|
#4 Posted: Mon Jan 24, 2011 3:43 |
|
|
| Hov..
Tråden er vist aldrig blevet lukket. Mandolaen er blevet solgt.
VH
Nicolas | |
|
 |
|
|
|