Rikke Munchkin Sørensen

|
#1 Posted: Thu Apr 28, 2011 22:04 Post subject: AFSTEMNING: Hvilke sange skal indspilles? |
|
|
| Så har jeg kigget folks kommentarer igennem, og jeg er nået frem til en liste på 27 sange, der skal stemmes om.
Afstemningen bliver Grand Prix-style, så hver enkelt person tildeler 12 sange point fra 1-12, hvor 12 point gives til den sang, man allerhelst vil have med i indspilningerne.
Listen sendes til mig pr. mail (adressen er tegnsprog [snabela] gmail [punktum] com) eller til nød pb, og så tæller jeg op. Sidste frist for at afgive sin stemme er torsdag den 12. maj
Og de nominerede er...:
Alle mand skal ud at ride ”Betal så din regning!” De to brødre De to søstre (live-versionen) Elverne En ulykke kommer sjældent alene Filigutten Finntrollvisen Herremanden I Kejserriget blev jeg født Kroens velkomstsang + Kroens afskedssang (tæller som én sang) Kropigen Kæreste Donna Lad fløjten tale Manden og konen Morgankvadet Nattens væsener Når regnen trommer på taget Serconsk sømandssang Stormen Svend i Rosengård Sørøvere elsker øl Troldens brudemarch Vagterne sidder i varmen Vi kæmper kun or øl Visen om Hedegård Åmanden | |
|
 |
|
|
Rikke Munchkin Sørensen

|
#2 Posted: Sun May 01, 2011 0:39 |
|
|
| Så har jeg modtaget svar fra:
Mig selv... Christian Colberg Lise Rasmussen Nickie Kühnel Christian Ditlefsen Svarre Juhl Liselle Awwal Anne Cecilie Marie Møller Laura Holmegaard
Opdaterer løbende  | |
|
 |
|
|
Rikke Munchkin Sørensen

|
#3 Posted: Sat May 07, 2011 10:24 |
|
|
| Så er der under en uge tilbage af den spændende afstemning... som I kan se ovenfor, er der allerede tikket mange svar ind, og et mønster er allerede begyndt at vise sig.
Men mønsteret er ikke mere fasttømret, end at der bliver ændret lidt i listen over vindernumrene hver gang jeg får en ny stemmeseddel. Så har du ikke givet udtryk for din mening endnu, kan du stadig nå at få indflydelse... min mailbox venter spændt  | |
|
 |
|
|
Rikke Munchkin Sørensen

|
#4 Posted: Tue May 17, 2011 22:56 |
|
|
| ...og her er så resultatet af afstemningen!
Christian og jeg har som sagt forbeholdt os retten til at være lidt mere diktatoriske i denne omgang, så vi har tilpasset en lille smule for at sikre os størst mulig diversitet m.m., men der er i meget høj grad taget udgangspunkt i jeres stemmer, kan vi godt garantere 
Desuden har Christian vurderet, at der med passende mængder øvelse og disciplin kan blive tid til at indspille hele 16 numre! Så nedenstående er den endelige liste over de sange, der skal indspilles i forbindelse med Skjaldesang 3 (sat op i alfabetisk rækkefølge, så ingen føler sig vigtigere end andre ):
De to brødre Elverne En ulykke kommer sjældent alene Ikke betale? Kropigen Kroens sange Lad fløjten tale Manden og konen Morgankvadet Nattens væsener Sacha og Nemains krigssang Silvia, Havets Frue Sørøvere elsker øl Troldens brudemarch Vi kæmper kun for øl Visen om Hedegaard
Jer der har skrevet noget af ovenstående må gerne begynde at tænke over, hvordan I kunne tænke jer at høre det indspillet... | |
|
 |
|
|
Anna Emilie Jensen
|
#5 Posted: Tue Jun 14, 2011 13:18 |
|
|
| Så fik jeg købt en harmonika og den var MEGA billig!
Vl gerne vide allerede nu, hvilke sange jeg måske skal spille på, så jeg kan begynde at øve mig?
Hvorfor "Sørøvere elsker øl"? Der ligger jo allerede 2 rigtig gode versioner... | |
|
 |
|
|
Christian Colberg

Diktator-skjald/ Folkevalgt samba-tyran
|
#6 Posted: Tue Jun 14, 2011 17:25 |
|
|
| Anna: Sådanne fungere det ikke. Nu skal der arrangeres, findes toneleje osv. Når dette er på plads, ved vi hvad der er brug for at instrumenter.
| |
|
 |
|
|
Rikke Munchkin Sørensen

|
#7 Posted: Sat Sep 24, 2011 22:31 |
|
|
| Til orientering: Vi har valgt ikke at indspille Kropigen alligevel i denne omgang. Det skyldes, at Ole desværre ikke har tid til at medvirke alligevel, og det er så meget hans sang, at vi hellere vil vente med at indspille den til når han selv kan være med til det. | |
|
 |
|
|
Joost Haugmark Jensen

|
#8 Posted: Tue Oct 11, 2011 18:20 Post subject: Links til de dovne |
|
|
|
|
 |